ورود ثبت نام
  • صفحه نخست
  • خدمات
  • انتشارات
  • آموزش
  • مقالات
  • اخبار
  • درباره ما
  • تماس با ما
اینستاگرام اخذ ایزو لینکدین اخذ ایزو یوتیوب اخذ ایزو تلگرام اخذ ایزو واتساپ اخذ ایزو توییتر اخذ ایزو
۰۲۱۲۶۷۶۱۸۵۴
شرایط و ضوابط
مراحل اخذ ایزو
پیشرفت روز افزون شرکت با اخذ ایزو شروع کنیددرخواست ایزو
  • صفحه نخست
  • چرا BRS؟
      درباره ما
    • معرفی BRS
    • مراجع اعتبار دهی
    • بیانیه بی طرفی
    • دارنده نشان برترین نهاد گواهی دهنده (CB)
    • تقدیرنامه‌ها
    • گروه BRS
    • چارت سازمانی
    • مشتریان ما
  • خدمات
      آموزش و کنفرانس
    • آموزش
    • دوره های آموزشی آنلاین و حضوری
    • گروه های آموزشی
    • صدور گواهینامه
    • صدور گواهینامه مدیریتی
    • صدور گواهینامه محصول
    • انتشارات
  • استانداردها
      کیفیت
    • ایزو ۹۰۰۱
    • ایزو ۹۰۰۴
    • IATF 16949:2016
    • ایزو ۱۳۴۸۵
    • ایزو ۲۹۰۰۱
    • ایزو 3834
    • ایزو 19011
    • ایزو 29990
    • ایزو 17065
    • ایزو 10013
    • ایزو 15189
    • منابع انسانی و آموزش
    • ایزو 10015
    • ایزو 34000
    • ایزو 30401
    • ایزو 10018
    • ایزو 23019
    • ایزو 29991
    • ایزو 29992
    • ایزو 29993
    • ایزو 29994
    • ایزو 29995
    • ایزو 10667
    • محیط زیست و انرژی
    • ایزو 14000
    • ایزو 14001
    • ایزو 14004
    • ایزو 50001
    • مدیریت سبز
    • EMAS
    • ارتباط با مشتریان
    • ایزو 10000
    • ایزو 10001
    • ایزو 10002
    • ایزو 10003
    • ایزو 10004
    • ایزو 10006
    • ایمنی ریسک و بحران
    • ایزو 45001
    • ایزو 31000
    • ایزو ۲۲۳۰۱
    • ایزو 28000
    • ایمنی مواد غذایی
    • ایزو 22000
    • HACCP
    • استاندارد حلال
    • استاندارد کوشر
    • شیوه های تولید خوب - GMP
    • CODEX
    • فناوری و امنیت اطلاعات
    • ایزو 27001
    • حاکمیت سازمانی
    • ایزو 37001
    • CMMI
  • تالار محتوا
    • مقالات
    • اخبار
    • پادکست
    • لیست دوره های آموزشی
    • لیست کتاب ها
    • سوالات متداول
  • تماس با ما
      ‌
      آدرس
      تهران ، سعادت آباد ، سرو غربی ، خیابان بخشایش، خیابان هفدهم، پلاک 54 واحد 108
      ‌
      تلفن
      ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۵۴ 02126760001 02192001320
      اینستاگرام اخذ ایزو لینکدین اخذ ایزو یوتیوب اخذ ایزو تلگرام اخذ ایزو واتساپ اخذ ایزو توییتر اخذ ایزو
      نقشه اخذ گواهینامه ایزو
  • ورود
  • ثبت نام
اخذ ایزو

خدمات گواهینامه های استاندارد ایزو برای پیشرفت شرکت شما

بیکران راهکار سعادت ارائه دهنده خدمات

صدور گواهینامه مدیریت و ارائه انواع خدمات بازرسی و کنترل کیفیت

صفحه اصلی
خدمات
- هر چیزی - گواهینامه محصول گواهینامه مدیریت
ISO/TS 22330
ایزو/تی‌اس ۲۲۳۳۰:۲۰۱۸ امنیت و تاب‌آوری – سیستم‌های مدیریت تداوم کسب‌وکار – راهنمایی برای جنبه‌های انسانی تداوم کسب‌وکار
ISO/TS 22318
ایزو/تی‌اس 22318 (ISO/TS 22318): راهنمای تخصصی برای تداوم زنجیره تأمین
ISO/TS 22317
ایزو/تی‌اس 22317 (ISO/TS 22317): راهنمای تخصصی برای تحلیل تأثیر بر کسب‌وکار (BIA)
ISO 22313
راهنمای جامع ISO 22313: راهنمایی برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت تداوم کسب‌وکار (ISO 22301)
NFPA 1600
استاندارد NFPA 1600: راهنمای جامع مدیریت بحران، مدیریت اضطراری و تداوم کسب‌وکار (NFPA 1600: Standard on Continuity, Emergency, and Crisis Management)
ISO 22320:2018 Security and resilience — Emergency management — Guidelines for incident
ایزو 22320: راهنمای جامع مدیریت حوادث و فرآیند اخذ گواهینامه (ISO 22320: Guidelines for incident management)
ai standards
راهنمای جامع استانداردهای ایزو هوش مصنوعی (AI): نقشه راه کسب‌وکار شما برای رهبری در عصر دیجیتال
ISO 15190
ایزو 15190 (ISO 15190:2020): استاندارد الزامات ایمنی در آزمایشگاه‌های پزشکی
سدکس
سدکس (Sedex) و ممیزی SMETA: راهنمای جامع تجارت اخلاقی و مسئولیت‌پذیری در زنجیره تأمین
ISO 24028
ISO/IEC TR 24028: مروری جامع بر هوش مصنوعی قابل اعتماد (Trustworthy AI) – راهنمای فنی برای سازمان‌ها
ISO 14064
ایزو 14067: راهنمای جامع ردپای کربن محصولات (ISO 14067: Carbon Footprint of Products)
ISO 45003
ایزو 45003 - مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی — سلامت و ایمنی روانشناختی در کار — راهنمایی برای مدیریت ریسک‌های روانی-اجتماعی
ISO/IEC 17043
ISO/IEC 17043:2023: راهنمای جامع صلاحیت ارائه‌دهندگان آزمون مهارت (PT)، الزامات کلیدی و اعتباربخشی
ISO 59004:2024
ISO 59004:2024: راهنمای جامع اقتصاد چرخشی، اصول، پیاده‌سازی و آینده کسب‌وکار پایدار
ISO/IEC 17024
راهنمای جامع استاندارد ایزو 17024: الزامات، پیاده‌سازی و مزایا
ISO/IEC 25000
مهندسی سیستم و نرم‌افزار – الزامات و ارزیابی کیفیت نرم‌افزار (SQuaRE) - ISO/IEC 25000
ISO/IEC/IEEE 12207
مهندسی نرم‌افزار – فرآیندهای چرخه عمر نرم‌افزار (ISO/IEC/IEEE 12207:2017)
ISO/IEC 25010
ایزو 25010 - مدل کیفیت سیستم و نرم‌افزار - ISO/IEC 25010
ISO 46001
ایزو 46001 - مدیریت کارآمد آب (بهره وری آب) - ISO 46001
ISO 22163
ایزو 22163 - سیستم مدیریت کیفیت در صنعت ریلی -ISO 22163:2023
ISO 8583
ایزو ۸۵۸۳ – مشخصات پیام‌های تراکنش مالی مبتنی بر کارت -ISO 8583
ISO/TS 24179:2020
ایزو 24179- مدیریت منابع انسانی - شاخص های ایمنی و بهداشت- ISO 24179
ISO Guide 82:2019
راهنمای جامع ایزو گاید 82:2019 – گنجاندن جنبه‌های پایداری در استانداردها
ISO10017
ایزو 10017 - مدیریت کیفیت - راهنمایی در مورد تکنیک‌های آماری برای ISO 9001:2015
ایزو 13374
ایزو 13374 - سیستم‌های مانیتورینگ و کنترل تجهیزات – عملکرد، اندازه‌گیری و تحلیل داده‌ها
ISO 14224
ایزو 14224 - صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی — جمع‌آوری و تبادل داده‌های قابلیت اطمینان و نگهداری تجهیزات
ISO/IEC 23894:2023
ایزو 23894 - "فناوری اطلاعات — هوش مصنوعی — راهنمای مدیریت ریسک" - ISO 23894
ISO 56001:2024
استاندارد ایزو 56001 و استانداردهای وابسته به ISO 56001
ISO 42001:2023
ایزو 42001 - استاندارد سیستم مدیریت هوش مصنوعی - ISO 42001:2023
استاندارد جهانی برای ارتباطات ماشین‌آلات کشاورزی
ایزو 11783 - استاندارد جهانی برای ارتباطات ماشین‌آلات کشاورزی - ISO 11783:2017
سیستم مدیریت کیفیت - استاندارد ایزو 9001 - ISO 9001 : 2015
ایزو ۹۰۰۱ - سیستم مدیریت کیفیت - استاندارد ISO 9001:2015
سیستم مدیریت محیط زیست - ایزو 14001 - ISO 14001 : 2015
ایزو ۱۴۰۰۱ - سیستم مدیریت محیط زیست - ISO 14001 : 2015
ISO 22000 : 2018 - سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی - ایزو 22000
ایزو ۲۲۰۰۰ - سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی - ISO 22000 : 2018
2018 :ISO 50001 - استاندارد مدیریت انرژی - ایزو 50001
ایزو ۵۰۰۰۱ - استاندارد مدیریت انرژی - 2018 :ISO 50001
ISO 45001: 2018 - استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی - ایزو 45001
ایزو ۴۵۰۰۱ - استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی - ISO 45001: 2018
ایزو ۴۵۰۰۵ – مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی - کار ایمن در کرونا - ISO / PAS 45005: 2020
ایزو ۴۵۰۰۵ – مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی - کار ایمن در کرونا - ISO / PAS 45005: 2020
2010:ISO 26000 - استاندارد راهنمای مسئولیت اجتماعی- ایزو 26000
ایزو ۲۶۰۰۰ - استاندارد راهنمای مسئولیت اجتماعی - 2010:ISO 26000
طرح تجزیه و تحلیل مخاطرات غذایی - گواهی HACCP
سیستم HACCP - طرح تجزیه و تحلیل مخاطرات غذایی
دستورالعمل هایی برای مدیریت شایستگی وتوسعه افراد - ایزو 10015 - ISO 10015 : 2019
ایزو ۱۰۰۱۵ – استاندارد مدیریت شایستگی و توسعه افراد - ISO 10015:2019
ISO31000 - استاندارد مدیریت ریسک - ایزو 31000
ایزو ۳۱۰۰۰ - استاندارد مدیریت ریسک - ISO 31000
ISO 3834-1:2021
ایزو ۳۸۳۴ - استاندارد جوشکاری - ISO 3834-1:2021
ایزو ۱۳۴۸۵ - استاندارد مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی - ISO 13485
ایزو ۱۳۴۸۵ - استاندارد مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی - ISO 13485
استاندارد ایزو 37001 یا  ISO 37001:2016 - سیستم های مدیریت ضد رشوه
ایزو ۳۷۰۰۱ - سیستم مدیریت ضد رشوه - ISO 37001:2016
استاندارد ایزو 10668
ایزو ۱۰۶۶۸ - استاندارد ارزش‌گذاری برند - ISO 10668:2010
اخذ CE
نشان CE یا علامت گذاری CE - بهداشت، ایمنی و محیط زیست اروپا
ایزو ۱۰۰۰۰ - استاندارد های سری 10000 - راهنماهای ایزو 10000
ایزو ۱۰۰۰۰ - استاندارد های سری 10000 - راهنماهای ایزو 10000
ایزو ۱۹۰۱۱ - راهنمای (دستورالعمل) ممیزی سیستم های مدیریت - ISO 19011:2018
ایزو ۱۹۰۱۱ - راهنمای (دستورالعمل) ممیزی سیستم های مدیریت - ISO 19011:2018
اصطلاح KOSHER
استاندارد کوشر KOSHER - معرفی، الزامات و راهنمای اخذ گواهینامه کوشر
استاندارد حلال - HALAL
استاندارد حلال HALAL - گواهینامه تولید و عرضه محصولات حلال
ایزو 22301- امنیت و انعطاف پذیری - سیستم های مدیریت تداوم کسب و کار – الزامات- ISO 22301:2019
ایزو ۲۲۳۰۱ - سیستم مدیریت تداوم کسب و کار - ISO 22301:2019
معرفی خانواده استانداردهای ایزو 2990
ایزو ۲۹۹۹۰ - استاندارد مدیریت کیفیت آموزش - ISO 29990
مدیریت سبز
مدیریت سبز
ISO 14000 - خانواده استانداردهای ایزو 14000
ایزو ۱۴۰۰۰ - خانواده استانداردهای ایزو 14000
مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - دستورالعمل هایی برای پایش و اندازه گیری- ایزو 10004
ایزو ۱۰۰۰۴ - پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری – ISO 10004
مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - دستورالعمل های رسیدگی به شکایات در سازمان ها- ایزو 10002
ایزو ۱۰۰۰۲ - مدیریت کیفیت رضایت مشتری – ISO 10002
سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)
سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)
ایزو 10012- سیستم های مدیریت اندازه گیری - الزامات برای فرآیندهای اندازه گیری و تجهیزات اندازه گیری- ISO10012:2003
ایزو ۱۰۰۱۲ - سیستم های مدیریت اندازه گیری - الزامات برای فرآیندهای اندازه گیری و تجهیزات اندازه گیری- ISO 10012:2003
ایزو ۳۰۴۰۱ - سیستم های مدیریت دانش - ISO 30401
ایزو ۳۰۴۰۱ - سیستم های مدیریت دانش - ISO 30401
ایزو ۲۹۰۰۱ - صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی - سیستم های مدیریت کیفیت خاص
ایزو ۲۹۰۰۱ - صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی - سیستم های مدیریت کیفیت خاص - ISO 29001:2020
ایزو ۲۱۰۰۱ - استاندارد مدیریت آموزشگاه - ISO 21001
ایزو ۲۱۰۰۱ - استاندارد مدیریت آموزشگاه - ISO 21001
ایزو ۳۴۰۰۰ - استاندارد منابع انسانی - ISO 34000
ایزو ۳۴۰۰۰ - استاندارد منابع انسانی - ISO 34000
آی ای تی اف ۱۶۹۴۹ - سیستم مدیریت کیفیت خودرو - استاندارد IATF 16949:2016
آی ای تی اف ۱۶۹۴۹ - سیستم مدیریت کیفیت خودرو - استاندارد IATF 16949:2016
ایزو ۲۱۵۰۲ -  استاندارد مدیریت پروژه - ISO 21502
ایزو ۲۱۵۰۲ - استاندارد مدیریت پروژه - ISO 21502
ایزو ۱۷۰۲۵ -  الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه های تست و کالیبراسیون
ایزو ۱۷۰۲۵ - صلاحیت آزمایشگاه های تست و کالیبراسیون - ISO/IEC 17025
ایزو ۲۷۰۰۱ - سیستم مدیریت امنیت اطلاعات - ISO/IEC 27001
ایزو ۲۷۰۰۱ - سیستم مدیریت امنیت اطلاعات - ISO/IEC 27001
شیوه های تولید خوب -GMP
شیوه های تولید خوب -GMP
ایزو ۹۰۰۴ - مدیریت کیفیت - دستیابی سازمان به موفقیت پایدار
ایزو ۹۰۰۴ - مدیریت کیفیت - دستیابی سازمان به موفقیت پایدار - ISO 9004:2018
ایزو ۱۰۰۰۶ - استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها
ایزو ۱۰۰۰۶ - استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها - ISO 10006:2017
ایزو ۱۰۰۱۸ - مدیریت موثر و اندازه گیری مشارکت و رضایت افراد
ایزو ۱۰۰۱۸ - مدیریت موثر و اندازه گیری مشارکت و رضایت افراد - ISO 10018
استاندارد ایزو ۲۳۰۱۹ - آموزش و توسعه مهارت های فردی
استاندارد ایزو ۲۳۰۱۹ - آموزش و توسعه مهارت های فردی - ISO 23019
ایزو ۱۷۰۶۵ - استاندارد تایید و اعتبارسنجی فرایندها، محصولات و خدمات
ایزو ۱۷۰۶۵ - استاندارد تایید و اعتبارسنجی فرایندها، محصولات و خدمات - ISO 17065
ایزو ۲۹۹۹۵- خدمات آموزشی و یادگیری (واژگان)
ایزو ۲۹۹۹۵- خدمات آموزشی و یادگیری (واژگان) - ISO 29995
ایزو 29994 - خدمات آموزشی و یادگیری (الزامات آموزش از راه دور)
ایزو 29994 - خدمات آموزشی و یادگیری (الزامات آموزش از راه دور) - ISO 29994
ایزو 29993 - خدمات یادگیری خارج از آموزش رسمی
ایزو 29993 - خدمات یادگیری خارج از آموزش رسمی - ISO 29993
ایزو ۲۹۹۹۲ - ارزیابی نتایج خدمات یادگیری
ایزو ۲۹۹۹۲ - ارزیابی نتایج خدمات یادگیری - ISO 29992
ایزو ۱۴۰۰۴ - مجموعه ای از دستورالعمل های مدیریت زیست محیطی
ایزو ۱۴۰۰۴ - مجموعه ای از دستورالعمل های مدیریت زیست محیطی - ISO 14004
ایزو ۱۰۰۱۳ - راهنمایی برای اطلاعات مستند
ایزو ۱۰۰۱۳ - راهنمایی برای اطلاعات مستند - ISO 10013
 ایزو 28000 - سیستم مدیریت امنیت زنجیره تامین
ایزو 28000 - سیستم مدیریت امنیت زنجیره تامین - ISO 28000 
ایزو 10667 - ارزیابی افراد در محیط‌های کاری و سازمانی
ایزو 10667 - ارزیابی افراد در محیط‌های کاری و سازمانی - ISO 10667
ایزو ۲۹۹۹۱ - خدمات آموزش زبان
ایزو ۲۹۹۹۱ - خدمات آموزش زبان - ISO 29991
استاندارد EMAS (Eco-Management and Audit Scheme)
استاندارد EMAS (Eco-Management and Audit Scheme)
ایزو 15189- الزامات کیفیت و شایستگی در محیط های آزمایشگاهی پزشکی
ایزو 15189 - الزامات کیفیت و شایستگی در محیط های آزمایشگاهی پزشکی - ISO 15189
استانداردهای بین المللی غذا CODEX
استانداردهای بین المللی غذا CODEX
 CMMI مقدمه ای بر یکپارچه سازی مدل بلوغ قابلیت
CMMI مقدمه‌ای بر یکپارچه سازی مدل بلوغ قابلیت
انواع گواهینامه مدیریت انرژی
انواع گواهینامه مدیریت انرژی
انجمن ملی حفاظت در برابر آتش (NFPA)
انجمن ملی حفاظت در برابر آتش (NFPA)
استانداردهای ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA)
استانداردهای ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA)
انواع استانداردهای صنعت غذا
انواع استانداردهای صنعت غذا
ایزو 22716 - روشهای تولید خوب
ایزو 22716 - روشهای تولید خوب - ISO 22716
ایزو 41001
ایزو 41001 - استاندارد مدیریت تسهیلات - ISO 41001:2018
ایزو 31010
ایزو 31010 - استاندارد مدیریت ریسک - ISO 31010:2019
ISO 42001
ایزو 42001 - استاندارد مدیریت هوش مصنوعی - 2023:ISO/IEC 42001
استاندارد PMBOK
استاندارد PMBOK - استاندارد مدیریت پروژه
مدیریت امنیت
چهارچوب OSMS | مدیریت امنیت فروشگاه‌های آنلاین
ایزو 19434 - استاندارد کاهش خطرات معدن
ایزو 19434 - استاندارد کاهش خطرات معدن - ISO 19434:2017
روش 5S چیست؟
روش 5S چیست؟ | راهنمای جامع برای افزایش بهره‌وری و سازماندهی محیط کار
خانواده استاندارد 56000
ایزو ۵۶۰۰۰ - سیستم مدیریت نوآوری - ISO 56000
ایزو 14046 | استاندارد ارزیابی و مدیریت مصرف آب
ایزو 14046 - استاندارد ارزیابی و مدیریت مصرف آب - ISO 14046:2014
ایزو 18295 استاندارد ایزو مراکز تماس مشتری
ایزو 18295– استاندارد ایزو مراکز تماس مشتری - ISO 18295:2017
ISO 10010 - مدیریت کیفیت — راهنمایی برای درک، ارزیابی و بهبود فرهنگ کیفیت سازمانی - ایزو 10010
ISO 10010 - مدیریت کیفیت — راهنمایی برای درک، ارزیابی و بهبود فرهنگ کیفیت سازمانی - ایزو 10010
لوگو بیکران راهکار سعادت
نماینده رسمی صدور گواهینامه ایزو BRS
اینستاگرام اخذ ایزو لینکدین اخذ ایزو یوتیوب اخذ ایزو تلگرام اخذ ایزو واتساپ اخذ ایزو توییتر اخذ ایزو

خدمات

  • گواهینامه مدیریت
  • گواهینامه محصول
  • انتشارات
  • آموزش
  • نحوه اخذ گواهینامه ایزو

اطلاعات

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • خط مشی
  • شرایط و ضوابط
  • سوالات متداول
  • مقالات

ارتباط با ما

آدرس : تهران، سعادت آباد، خیابان بخشایش، خیابان هفدهم، ساختمان عرفان، واحد 108
تلفن : 02192001320 – 02126760001

تمام حقوق این سایت برای بیکران راهکار سعادت محفوظ می باشد.

 
مشاوره واتساپ تماس مشاوره تلگرام