در روز جهانی استاندارد با حضور مقامات؛ از برترین های استاندارد تجلیل به عمل آمد

همایش نکوداشت روز جهانی استاندارد هم زمان با صدمین سال تصویب قانون استاندارد، روز شنبه 22 مهرماه با سخنرانی رئیس قوه قضائیه، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مسئولان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

واحد نمونه کشوری در همایش روز جهانی استاندارد

پیام یا خواسته های خود را در این قسمت بنویسید. اگر  دقیقا نمی دانید که چه چیزی می خواهید و نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

در این همایش از شرکت بیکران راهکار سعادت به عنوان مرکز نمونه تایید صلاحیت شده تقدیر به عمل آمد.  در این همایش که با حضور رئیس سازمان استاندارد و سایر مقامات کشوری برگزار گردید به پاس خدمات ارزنده انجام شده در حوزه استاندارد و تایید صلاحیت توسط مجموعه بیکران راهکار سعادت (BRSM)، به پاس بیش از یک دهه فعالیت در عرصه ثبت و صدور گواهینامه، به عنوان برترین نهاد گواهی دهنده (CB) شناخته شد و در این ارتباط از آن تجلیل به عمل آمد و جایزه واحد ملی نهاد ثبت و صدور گواهینامه نمونه به این شرکت اعطا گردید.

ریاست محترم سازمان ملی استاندارد جناب آقای دکتر اسلام پناه در همایش 22 مهر 1402 (مصادف با 14 اکتبر 2023، روز جهانی استاندارد) و در گردهمایی نخبگان استاندارد به تاریخ 20 مهر 1402، بر ارزیابی کارشناسی و دقیق برندگان جایزه ملی روز استاندارد تاکید داشته و بر همه منتخبان تداوم استاندارد سازی با بالاترین راندمان و اصالت را امر نمودند.

روز استاندارد 2

 
در این مراسم باشکوه، علاوه بر انتخاب بیکران راهکار سعادت به عنوان برترین شرکت حوزه صدور گواهی نامه های سیستم های میدریتی بین المللی، منتخبانی در حوزه های:

  • دستگاه های اجرایی برتر در حوزه استاندارد
  • برگزیدگان واحد تولیدی نمونه
  • برگزیدگان واحدهای خدماتی نمونه
  • مراکز نمونه تایید صلاحیت شده
  • کمیته فنی متناظر نمونه
  • دبیران تدوین نمونه

معرفی و مورد تقدیر سازمان ملی استاندارد قرار گرفتند.

مدیریت عامل شرکت بیکران راهکار سعادت به همراه سایر معاونین و مدیران ارشد با حضور در این همایش ملی، ضمن مورد قدردانی قرار گرفتن توسط متولیان اصلی استاندارد کشور، بر سنگین تر شدن وظیفه کل مجموعه عظیم بیکران راهکار تاکید ورزیدند.

 

روز استاندارد

 

لینک خبر در تارنمای سازمان ملی استاندارد:

https://www.inso.gov.ir/portal/home/?NEWS/845658/845700/976164/%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A2%D9%85%D8%AF

ایشان در در مصاحبه های اختصاصی با خبرگزاری های  مختلف، دلیل اصلی موفقیت مجموعه - در مقایسه با رقبای قابل احترام خود - را حفظ همدلی کارکنان، ارایه خدمات ممیزی ارزش افزوده (Adding Value Audits AVA) ارتقای توان علمی مجموعه دانستند و خاطر نشان کردند که ادامه این افتخارآفرینی در مسیر دستیابی به قلل آتی سرفرازی تنها با هم¬افزایی دانشی مضاعف کل تشکیلات بیکرانی امکان پذیر خواهد بود. از دیگر شاخص های انتخاب این شرک تبه عنوان مرکز منتخب می توان به: مشارکت فعالانه در کمیته های فنی تدوین استاندارد های صنعتی و خدماتی، ترویج قانون توسعه و ارتقای استاندارد و توسعه مستمر بهبود کیفیت ارایه خدمات، اشاره نمود.

استاندارد 4


گروه حاکمیت شرکتی مجموعه بیکران راهکارسعادت پس از دستیابی به این موفقیت ملی، بیش از پیش توان خود را در تامین منابع لازم برای ماندگاری در این جاده پر افتخار به کار خواهد بست و دستیابی به اهداف عالیه خود را همراستا با سربلندی ذی نفعان ارزشمندش از جمله کارکنان، سهامداران، جامعه، مشتریان علی الخصوص صاحبان صنایع و کسب و کارها و دیگر طرفهای ذینفع با رعایت اصل بی طرفی، شفافیت و پاسخگویی، بنا خواهد نمود.

روز استاندارد 3


در پایان، روابط عمومی شرکت بیکران راهکار ضمن سپاس از سازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت، از خانواده عظیم کارفرمایان داخلی و خارجی خود که کیفیت و سلامت کاری را فدای سودهای زودگذر نکرده اند مراتب تقدیر و تشکر را دارد.
 

روز استاندارد 2

 

 

سوالات متداول در روز جهانی استاندارد با حضور مقامات؛ از برترین های استاندارد تجلیل به عمل آمد

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.