تشریح الزامات سیستم مدیریت یادگیری استاندارد ایزو 21001
دوره آموزشی تشریح الزامات سیستم مدیریت یادگیری استاندارد ایزو 21001:2018
ISO 21001:2018 Educational Organizations Management System Requirements Training Course
معرفی دوره تشریح الزامات سیستم مدیریت یادگیری ایزو 21001:2018
استاندارد ایزو 21001:2018 چارچوبی برای سیستم مدیریت سازمانهای آموزشی ارائه میدهد که به بهبود کیفیت خدمات آموزشی و رضایت ذینفعان کمک میکند. این استاندارد ویژه سازمانهای آموزشی در تمامی سطوح است و بهبود مستمر فرآیندها و افزایش اثربخشی یادگیری را هدف قرار داده است. دوره آموزشی تشریح الزامات ایزو 21001:2018 با هدف آشنایی کامل شرکتکنندگان با مفاهیم، اصول و الزامات این استاندارد و نحوه پیادهسازی آن در سازمانهای آموزشی طراحی شده است.
سرفصلهای دوره تشریح الزامات سیستم مدیریت یادگیری ایزو 21001:2018
آشنایی با اصول و ساختار استاندارد ایزو 21001:2018
-
مفهوم سیستم مدیریت یادگیری و اهمیت آن
-
ساختار و چارچوب استاندارد ایزو 21001
الزامات کلیدی سیستم مدیریت یادگیری
-
رهبری و تعهد در سازمان آموزشی
-
برنامهریزی و مدیریت ریسکها و فرصتها
-
منابع و زیرساختها
-
فرآیندهای آموزشی و پشتیبانی
-
ارزیابی عملکرد و بهبود مستمر
نقش ذینفعان در سیستم مدیریت یادگیری
-
شناسایی و مدیریت نیازها و انتظارات ذینفعان
-
ارتباطات و مشارکت مؤثر
راهکارهای پیادهسازی و ممیزی سیستم مدیریت یادگیری
-
تدوین مستندات و سیاستها
-
آمادهسازی برای ممیزی داخلی و خارجی
-
روشهای پایش و اندازهگیری عملکرد سیستم
اهمیت و مزایای شرکت در دوره تشریح الزامات سیستم مدیریت یادگیری ایزو 21001:2018
-
بهبود کیفیت خدمات آموزشی و رضایت دانشپذیران
-
افزایش اثربخشی فرآیندهای یادگیری و آموزش
-
ارتقای مدیریت و کنترل سیستمهای آموزشی در سازمانها
-
افزایش توان رقابتی سازمانهای آموزشی در سطح ملی و بینالمللی
-
فراهم کردن بستر مناسب برای بهبود مستمر و توسعه سازمان
-
تسهیل در انطباق با استانداردهای بینالمللی و الزامات قانونی
مخاطبان دوره تشریح الزامات سیستم مدیریت یادگیری استاندارد ایزو 21001:2018
-
مدیران و کارشناسان سازمانهای آموزشی
-
مسئولان واحدهای کیفیت و تعالی آموزشی
-
مدرسان، مربیان و اساتید دانشگاه
-
مشاوران حوزه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
-
اعضای تیمهای ممیزی داخلی و مشاوران سیستم مدیریت یادگیری
-
دانشجویان و پژوهشگران رشتههای مرتبط با آموزش و مدیریت سازمانی