متن فارسی استاندارد ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۸

در جدیدترین نسخه استاندارد ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۸ راهنمایی مطلوب برای تدوین روش های حرفه ای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان ارائه گردیده است.
استاندارد مدیریت کیفیت- رضایت مشتری یعنی ایزو ۱۰۰۰۴ تاکید دارد که صرف ارائه فرم نظرسنجی به مشتریان و تحلیل آن ها نمی توان میزان واقعی رضایت مشتریان را نشان دهد.
در این استاندارد شاخص رضایت مشتریان “CSI) “customer satisfaction index) مطرح می شود که شاخصی مطلوب و آمیخته از پارامتر های مختلف برای اندازه گیری رضایت مشتریان است و استاندارد روش های تحقیق آمیخته را پیشنهاد می دهد.

ترجمه ارائه گردیده براساس آخرین ویرایش استاندارد ISO10004 در سال ۲۰۱۸ بوده و سعی گردیده متنی روان و فنی تقدیم متخصصان این حوزه گردد.

مرکز انتشارات بیکران راهکار سعادت همواره سعی در چاپ و ارائه ترجمه جدیدترین استانداردهای روز دنیا با همکاری متخصصین فن داشته و از علاقمندان به حوزه استانداردهای ایزو و مباحث وابسته برای همکاری در این عرصه دعوت بعمل می آورد .

برای دانلود متن فارسی استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ و مدیریت رضایت مشتریان می توانید از لینک ذیل استفاده نمایید

ISO10004-2018-BRSM

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *