اولین همایش شناسایی استانداردهای سیستمی و محصول در استان آذربایجان غربی

اولین همایش شناسایی استانداردهای سیستمی و محصول در استان آذربایجان غربی توسط شرکت بیکران راهکار سعادت برگزار گردید. در این سمینار استاندارهای سیستمی همچون ایزو9001، ایزو14001، ایزو45001 و ... در کنار استانداردهای محصولی همانند نشان ce و... مورد معرفی اولیه قرار گرفتند.

معرفی استانداردهای کاربردی از جمله ایزو

پیام یا خواسته های خود را در این قسمت بنویسید. اگر  دقیقا نمی دانید که چه چیزی می خواهید و نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

اولین همایش شناسایی استانداردهای سیستمی و محصول در استان آذربایجان غربی در تابستان 1401 توسط شرکت بیکران راهکار سعادت برگزار گردید. در این سمینار استاندارهای سیستمی همچون ایزو9001، ایزو14001، ایزو45001 و ... در کنار استانداردهای محصولی همانند نشان ce و... مورد معرفی اولیه قرار گرفتند.

از جمله سخنرانان این مراسم آقای مهندس بهنام، سرممیز سیستمهای مدیریت و مدرس بین المللی استاندارد های ایزو از جمله ایزو22000 و ایزو9001 و... بودند که در مورد استانداردهای مهم بین‌المللی و مزایای پیاده سازی استانداردهای ایزو و سایر استانداردها به ارائه مطالب پرداختند و چگونگی اخذ گواهینامه ایزو را برای صنایع مختلف و استانداردهای مختلف را واکاوی نمودند.

در این همایش که با همکاری شرکت شهرک های استان آذربایجان غربی و با حضور نماینده ۵۲ واحد صنفی مستقر در استان برگزار گردید معرفی استانداردها در دو بخش سیستمی ومحصول تشریح گردید.

در بخش اول سیستم های مدیریتی الزامی/‌تشویقی بر اساس محصول ‌و خدمات سازمانها تشریح گردید:
استفاده از استانداردهای راهنما جهت بهبود سیستم های مدیریت کیفیت، نحوه کنترل اعتباردهی گواهینامه ها، معرفی سازمان جهانی استاندارد ‌‌مرکز ملی تایید صلاحیت ایران از جمله موضوعات مطرح شده می باشد.

در بخش دوم الزامات منطقه های جغرافیایی مانند اتحادیه اروپا، کشورهای اوراسیا، روسیه، ترکیه، چین و … جهت صادرات محصول و الزام به اخذ گواهینامه هایی مانند GOST-CE- TSE- FDA- BRC-IFS-FSSC- CCC-EMARK … برای هر نوع محصول تشریح گردید.

شرکت ایزو بیکران راهکار سعادت در راستای مسئولیت اجتماعی و وظیفه نشر دانش تلاش می‌ نماید با برگزاری دوره های آموزشی کاربردی از جمله معرفی استانداردهای اثربخش در حوزه های فنی و مدیریتی اقدامی‌ موثر در افزایش بهره‌وری‌ سازمانها ایجاد نماید.

بر اساس برنامه ریزی دپارتمان آموزش BRS، اجرای چنین دوره های نظری و عملی می‌تواند راهگشای صنایع مختلف در افزایش بهر‌وری باشد و چراغ راهی برای دریافت استانداردهای مفید برای آنها تلقی گردد.

سوالات متداول اولین همایش شناسایی استانداردهای سیستمی و محصول در استان آذربایجان غربی

شرکت بیکران راهکار سعادت در راستای مسئولیت اجتماعی و افزایش آگاهی ذی نفعان خود به موضوعات مدیریتی و استانداردها همواره سمینارها و همایش هایی را در دستور کار خود قرار می دهد.
آکادمی آموزش BRS وظیفه طراحی و اجرای آموزشهای روز مدیریتی را داراست.
اعتبار شرکت BRSM در حوزه ثبت و صدور گواهینامه های ایزو، به تعداد بالای مشتریان و اعتبار دهی هایی است که توسط IAS امریکا و مراجع معتبر دیگر شده است.
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.