دوره آشنایی با استاندارد 10004- رضایت مشتریان

دوره آموزشی "آشنایی با استاندارد ISO 10004:2018 (رضایت مشتریان)"

همه ما می دانیم که راضی کردن و حفظ مشتریان کلید موفقیت یک شرکت است، اما برآورده کردن خواسته های مصرف کننده همیشه آسان نیست. ISO 10004:2018دستورالعمل هایی را برای تعریف و اجرای فرآیندهای پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ارائه می دهد. ISO 10004:2018 برای استفاده توسط هر سازمانی، صرف نظر از نوع، اندازه یا محصولات و خدماتی که ارائه می کند مناسب است و افزایش رضایت را ایجاد می کند و کلیدهایی را برای کاهش نارضایتی مشتریان با کدهای رفتاری، رسیدگی به شکایات، حل تعارض، نظارت و اندازه گیری ارائه می دهد.

حضور در دوره "آشنایی با استاندارد ISO 10004:2018 (رضایت مشتریان)" مناسب چه کسانی است؟

با شرکت در این دوره آموزشی نحوه اندازه گیری رضایت مشتریان و شناسایی انتظارات آن ها را خواهید آموخت و در نتیجه می توانید مشتریانی راضی نگه داشته و آن ها را تبدیل به مشتریان وفادار برای سازمان¬تان نمایید.
لذا این دوره، برای سازمان هایی که بدنبال مشتری مداری هستند می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد، پس حضور در این دوره آموزشی برای تمامی مدیران ارشد و میانی کسب و کارها، مدیران بازرگانی، مدیران ارتباط با مشتری و کارشناسان CRM و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی صنایع، مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و هر فردی که به حوزه مشتری مداری علاقه دارد، مناسب است.

محتوای دوره " آشنایی با استاندارد ISO 10004:2018 (رضایت مشتریان)"

در این دوره آموزشی نسبت به موارد زیر اشراف کامل پیدا می کنید:

  • مفهوم رضایت مشتریان
  • اهمیت اندازه گیری رضایت مشتریان
  • عوامل موثر بر رضایت مشتریان
  • چارچوب پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان
  • تعیین انتظارات مشتریان
  • ویژگی هایی تاثیر گذار بر مشتریان
  • روش های نظر سنجی و دریافت داده های رضایت از مشتریان

سرفصل الزامات اجرایی استاندارد ایزو 10004

این دوره آموزشی شما را در سنجش رضایت مشتریان ، در محیطی که در آن فعالیت می کنید، توانمند می سازد.
پس از اتمام دوره آموزشی، گواهینامه بین المللی آکادمی آموزشی BRS به شما اعطا می شود.

دستاورد دوره " آشنایی با استاندارد ISO 10004:2018 (رضایت مشتریان)"

  • در مورد انتظارات جدید مشتریان و انتظارات مشتریان جدید سازمان تان میتوانید دسته بندی های مناسب و کاربردی داشته باشید.
  • رفع شکایات مشتریان سازمان
  • روندها را شناسایی می کنید و از این طریق علل شکایات را حذف می کنید.
  • روند مشتری مداری را در سازمان پیاده سازی می کنید.
  • نحوه تشویق کارکنان تا مهارت های خودرادرکار با مشتریان بهبود بخشند.
  • شهرت برند
  • پیشرفت مداوم
  • افزایش فروش و سودآوری
  • آموزش درون سازمانی
  • اگر گروهی از افراد جهت آموزش دارید و میخواهید وجهه و اعتبار سازمان را افزایش دهید، یک مدرس متخصص از بیکران راهکار می تواند آموزش را در مجموعه شما به صورت حضوری ارائه دهد.
  • اگر آموزش در سازمان شما برگزار گردد، مزایای زیر برای شما در دسترس است:
  • ایجاد کارگاههایی بر مبنای نیاز سازمان شما
  • حل مسائل سازمانی بر اساس تفکر گروهی
  • نحوه افزایش توان  رقابتی سازمان

برای صرفه جویی در دوره های آموزشی حرفه ای  با کارشناسان آموزش آکادمی بیکران راهکار BRS در تماس باشید و از بودجه آموزشی خود نهایت استفاده را ببرید.
 

مدرس
اساتید BRS
مدت دوره: 1 ساعت
تعداد جلسه: 8 جلسه
نحوه برگزاری: غیر حضوری
تاریخ آغاز دوره:
تاریخ پایان دوره: