دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

شرح مختصر دوره مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، همچنین به عنوان CRM شناخته می شود، به کسب و کارها کمک می کند تا با موفقیت استراتژی ها، شیوه ها و فناوری هایی را با هدف جلب و حفظ مشتریان به طور سودآور اجرا کنند. هدف از این دوره مرتبط به کسب و کار و مدیریت، این است که شما را با پایه و اساس صحیح مفاهیم CRM و بهترین شیوه ها تجهیز کند تا بتوانید شیوه های CRM را با موفقیت برای سودآوری طولانی مدت پیاده سازی کنید.

هدف کسب و کارها برنده شدن و حفظ مشتریان است. رقبای آنها نیز به دنبال انجام همین کار هستند. حتی موفق ترین شرکت ها با برنامه های بازاریابی عالی برای جذب مشتری، با حفظ مشتری مشکل دارند که در این آموزش کارگاهی با آن آشنا می شوید.

در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه از یک حالت عملیات مبتنی بر معامله با مشتری کوتاه مدت به حالت ارتباط بلندمدت تغییر دهید و مزایای داشتن روابط قوی با مشتری را درک کنید.

موضوعات تحت پوشش دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان عبارتند از:

حفظ مشتری
مشتری مداری
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارزش مشتری

 

چیزی که در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت


 معنی و کاربرد CRM

مزایای CRM برای شرکت ها و مصرف کنندگان

نحوه پیاده سازی بهترین شیوه های CRM

اهمیت پیوند و ایجاد وفاداری با مشتریان

نحوه ایجاد روابط بلندمدت با مشتری 

سرفصل های این آموزش

1: مقدمه ای بر CRM معنی و تعریف CRM، مزایای CRM، چرا کسب و کارها باید CRM را اتخاذ کنند

2: ایجاد روابط با مشتری چرایی و چگونگی ایجاد روابط با مشتریان.

3: اقتصاد CRM ارزش مادام العمر مشتری، هزینه یابی بر اساس فعالیت برای تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری

4: برنامه های کاربردی CRM کاربردهای CRM در صنایع مختلف

5: CRM در بازارهای تجاری شیوه های CRM در بازارهای تجاری

6: پیاده سازی CRM فرآیند اجرای CRM، اقدامات احتیاطی مربوط به اجرای CRM.

 

مدرس
استادیار دانشگاه تهران
مدت دوره: 16 ساعت
تعداد جلسه: 2 جلسه
نحوه برگزاری: حضوری
تاریخ آغاز دوره:
تاریخ پایان دوره:

دوره های هم گروه

بهره وری منابع انسانی
غیر حضوری