دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

شرح مختصر دوره مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری ، همچنین به عنوان CRM شناخته می شود، به کسب و کارها کمک می کند تا با موفقیت استراتژی ها ، شیوه ها و فناوری هایی را با هدف جلب و حفظ مشتریان به طور سودآور اجرا کنند. هدف از این دوره مرتبط به کسب و کار و مدیریت، این است که شما را با پایه و اساس صحیح مفاهیم CRM و بهترین شیوه ها تجهیز کند تا بتوانید شیوه های CRM را با موفقیت برای سودآوری طولانی مدت پیاده سازی کنید.

هدف کسب و کارها برنده شدن و حفظ مشتریان است. رقبای آنها نیز به دنبال انجام همین کار هستند. حتی موفق ترین شرکت ها با برنامه های بازاریابی عالی برای جذب مشتری ، با حفظ مشتری مشکل دارند که در این آموزش کارگاهی با آن آشنا می شوید.

در این دوره آموزشی ، یاد خواهید گرفت که چگونه از یک حالت عملیات مبتنی بر معامله با مشتری کوتاه مدت به حالت ارتباط بلندمدت تغییر دهید و مزایای داشتن روابط قوی با مشتری را درک کنید.

موضوعات تحت پوشش دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان عبارتند از:

حفظ مشتری
مشتری مداری
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارزش مشتری

 

چیزی که در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت


 معنی و کاربرد CRM

مزایای CRM برای شرکت ها و مصرف کنندگان

نحوه پیاده سازی بهترین شیوه های CRM

اهمیت پیوند و ایجاد وفاداری با مشتریان

نحوه ایجاد روابط بلندمدت با مشتری 

سرفصل های این آموزش

1: مقدمه ای بر CRM معنی و تعریف CRM، مزایای CRM، چرا کسب و کارها باید CRM را اتخاذ کنند

2: ایجاد روابط با مشتری چرایی و چگونگی ایجاد روابط با مشتریان.

3: اقتصاد CRM ارزش مادام العمر مشتری، هزینه یابی بر اساس فعالیت برای تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری

4: برنامه های کاربردی CRM کاربردهای CRM در صنایع مختلف

5: CRM در بازارهای تجاری شیوه های CRM در بازارهای تجاری

6: پیاده سازی CRM فرآیند اجرای CRM، اقدامات احتیاطی مربوط به اجرای CRM.

 

مدرس
استادیار دانشگاه تهران
مدت دوره: 16 ساعت
تعداد جلسه: 2 جلسه
نحوه برگزاری: غیر حضوری
تاریخ آغاز دوره:
تاریخ پایان دوره: