دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
شرح مختصر دوره مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتری ، همچنین به عنوان CRM شناخته می شود، به کسب و کارها کمک می کند تا با موفقیت استراتژی ها ، شیوه ها و فناوری هایی را با هدف جلب و حفظ مشتریان به طور سودآور اجرا کنند. هدف از این دوره مرتبط به کسب و کار و مدیریت، این است که شما را با پایه و اساس صحیح مفاهیم CRM و بهترین شیوه ها تجهیز کند تا بتوانید شیوه های CRM را با موفقیت برای سودآوری طولانی مدت پیاده سازی کنید.
هدف کسب و کارها برنده شدن و حفظ مشتریان است. رقبای آنها نیز به دنبال انجام همین کار هستند. حتی موفق ترین شرکت ها با برنامه های بازاریابی عالی برای جذب مشتری ، با حفظ مشتری مشکل دارند که در این آموزش کارگاهی با آن آشنا می شوید.
در این دوره آموزشی ، یاد خواهید گرفت که چگونه از یک حالت عملیات مبتنی بر معامله با مشتری کوتاه مدت به حالت ارتباط بلندمدت تغییر دهید و مزایای داشتن روابط قوی با مشتری را درک کنید.
موضوعات تحت پوشش دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان عبارتند از:
حفظ مشتری
مشتری مداری
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارزش مشتری
چیزی که در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت
معنی و کاربرد CRM
مزایای CRM برای شرکت ها و مصرف کنندگان
نحوه پیاده سازی بهترین شیوه های CRM
اهمیت پیوند و ایجاد وفاداری با مشتریان
نحوه ایجاد روابط بلندمدت با مشتری
سرفصل های این آموزش
1: مقدمه ای بر CRM معنی و تعریف CRM، مزایای CRM، چرا کسب و کارها باید CRM را اتخاذ کنند
2: ایجاد روابط با مشتری چرایی و چگونگی ایجاد روابط با مشتریان.
3: اقتصاد CRM ارزش مادام العمر مشتری، هزینه یابی بر اساس فعالیت برای تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری
4: برنامه های کاربردی CRM کاربردهای CRM در صنایع مختلف
5: CRM در بازارهای تجاری شیوه های CRM در بازارهای تجاری
6: پیاده سازی CRM فرآیند اجرای CRM، اقدامات احتیاطی مربوط به اجرای CRM.