اولین ترجمه ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۱۸

ترجمه جدید استاندارد iso 10002:2018 کاری از گروه انتشارات بیکران راهکار سعادت (BRS) برای استفاده متخصصان امر و علاقمندان حوزه مشتری در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

متن ترجمه ایزو ۱۰۰۰۲ “مدیریت کیفیت – بازخورد مشتری – دستورالعملهایی برای رسیدگی به شکایات در سازمانها” به صورت کامل در ادامه قرار داده شده است.

برای دانلود متن استاندارد رسیدگی به شکایت مشتری از لینک زیر استفاده نمایید.

www.BRS.ir

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *